Shopping

På fm blev det en resa till Gävle för ett besök på Ikea....Kul kul....;)) Älskar Ikea med alla deras fiiiina tyger så det blev tre olika tyger idag som ska bli kuddfodral,vet inte vad det är men just kuddfodral är såååå kul att sy...Hitta på eget gillas...;)) Grått/vitt och rött/vitt blev det å kuddarna får ni se här när dom är klar,hoppas på att kunna börja på imorrn,alltid lite ivrig när jag fått hem nytt tyg...;)) Å så blev det innerkuddar,ljus å två så söta förkläden till barnbarnen som dom ska ha när vi julbakar..Det har lixom blivit en tradition nu att dom kommer hit å bakar pepparkakor...;) Mina små gulltroll,älskar dom ungarna mest av allt...;) Nästa år får jag två barnbarn till ett i början på året och ett till våren...Gissa om jag längtar att få fler barnbarn,fler att pussa på å älska....;)

Jag var alldeles slut när jag kom hem så jag har tillbringat hela em i soffan å snart blir det film här å mys...Så nu önskar jag er en mysig kväll så syns vi en annan dag...
Pööössss på er finingar

1 kommentar:

  1. Ja, visst har dom mycket fina tyger på Ikea. Jag ska också få ett nytt barnbarn i December. Det ska bli såå härligt med en bebis igen..

    Kram Maidi

    SvaraRadera