Gokväll

Halloween,vet inte vad jag ska tycka om det,men här hemma är det som vanligt....;)) Har varken lust lr ork att fira allt,längtar mest till första advent nu med allt mys å ljus ända fram till jul...;))

Idag på em var min underbara lillprins här då mamman å pappan var på begravning,Ojojoj det är mys de på hög nivå....Vi var ute å plockade kottar (mest jag)....hahaha....Lillprinsen letade fram sina traktorer å gick till det skitigaste stället på gården å där kröp han på alla fyra med traktorerna....Skitiga ungar är friska ungar....;))) Barnbarn dom får göra lite som dom vill...;))

Min yngsta grabb kom oxå hit så vi blev fyra som åt middag här idag....Bara mys alltså...;)

Imorrn är det ju Lördag å jag har lite pysselplaner,får väl se om det blir så.....För darlingen kan ju få nåt anfall och vill iväg nånstans...:)) 

Snart film här å sen sooooova så det blir morgon nångång...;))

Pöööössss på er å ha en härlig helg



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar