Kuddar

Imorse när jag hade varit ute med vovven å sen ätit frukost så satte jag mig äntligen vid maskinen...;)Å två kuddfodral blev det å fler kommer det att bli...;)Vill jag inte behålla alla själv så är det en perfekt julklapp lr present...Ibland är det även dom som köper mina kuddar...;))

Nu har vi ätit middag som var supergooood,fick beröm av darlingen..;)) Asiatiskt blev det,så den rätten blir det fler ggr...

Om ett par timmar åker vi å lämnar av bonusgrabben hos sin mamma å sen åker vi till min ena grabb på en fika,om dom är hemma...;))) Hoppas hoppas för jag längtar efter den lille...;) Jag längtar nästan dagligen efter mina små barnbarn,ja jag kan längta som satan efter dom stora oxå....Mina kärlekar...;)

Det brinner i spisen så det börjar bli riktigt skönt härinne å jag ska lägga mig å vila en stund för nu är jag såååå trött 

Pööössss på er å ha en fortsatt skön Söndag




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar