Gott Nytt År

Nu önskar jag att vi alla får ett riktigt härligt,kärleksfullt,roligt å helt underbaaaart 2015...;)))

Det första halvåret har jag mycket att se framemot i kärlekens tecken...;) 
Januari:Lexus fyller 3 år,min äldsta grabb fyller 32 och mitt tredje barnbarn kommer..;))
Mars:Min yngsta grabb fyller 24,Älsklingen fyller 44,min bror fyller 49,Bonusgrabben fyller 18 å så jag som fyller 55..;)))
April: Min ena svärdotter fyller år
Maj:Min andra svärdotter fyller år,min mamma fyller 72 och så kommer mitt fjärde barnbarn..;))
Juni:Min svärmor fyller 60 år

Ja ni ser ju själva så mycket roligt å mysigt jag har att se fram emot,en massa härlig möten med massor av kärlek...Kan ni förstå att jag längtar till åtminstone två av dom.....;)))

Pöööösssss på er alla å var rädd om varandra 

Psssst !!! Bild lånad på nätet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar