Sitter

...i köket å är såååå trött efter en natt med dålig sömn å vaken sen kl.fem...:(
Har röjt lite som vanligt på morgonen å så har jag stekt äppelbitar med lite Steviasocker å mycket kanel i mycket smör....Ni kan ju tänka er doften i mitt kök nu....Ljuuuuvligt...:)) Tänkte smaska på det ikväll istället för godis...;)) Har blivit lite mycket av den varan nu tycker jag,det går i perioder för mig,ibland blir det väldigt lite å ibland blir det mer....Har en darling här hemma som är väldigt förtjust i sötsaker...;)))

Funderar nu på om jag ska fortsätta att sy på min julduk,skickade efter så himla fint tyg från Stoff o Stil å ville ha en röd kant runt den så,så får det bli å jag tror nog att jag traskar in till maskinen å syr en stund nu....För sen blir det vila,ett måste för mig varje dag...

Pööössss på er alla julnissar så syns vi....;))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar