Snö bus....

Äntligen,snön har vräkt ner sen imorse så jag var bara tvungen att ta med mig vovvarna på baksidan så dom fick busa i snön...;))) Alltså vilken skillnad på känsla nu till jul när snön har kommit.....Å betydligt lättare för tomten oxå att ta sig fram med släden å sina renar...;)) Ja,jag är barnsligt förtjust både i tomten å julen...För mig tar alltid julen slut på julaftonskvällen men i år så ska vi ha julklappsutdelning här hemma oxå på annandagen då vi ska ha storbjudning med min familj,hela stora familjen...;)) Ja för många börjar vi bli å fler blir vi nästa år....Härliga tider för en farmor i sina bästa år...;)))
Självaste julafton tillbringar jag å min yngsta grabb hos mina föräldrar/morföräldrar i vackra Växbo å så blir vi kvar till juldagen....Å då läre jag vila när jag kommer hem...;)) 

Pööössss på er å ha en ljuvlig fortsättning på dagen...

"Hej mitt vinterland...."






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar