Nu går ju...

,.....dagarna alldeles för fort igen å jag glömmer bort bloggen,INTE BRA....;)
Har bakat,sytt lite,var till Gävle igår igen å det var tredje helgen i rad...Där var vi på Biltema,gillar,Jula å Citygross åååå vilken härlig matbutik det var då...;) Stor å billig...Det gillas vet ni...;) Tänk att i större städer har dom verkligen matbutiker att välja på...Å jag som gillar att handla mat skulle uppskatta ett Citygross häruppe...:)) På Biltema blev det lite roliga småsaker...

Å idag då,tredje advent å jag har inte ens tänt tredje ljuset än...Haha...Har jag haft två små mästerbagare här...Ja det blev ett snabbbak för den minsta,han tyckte väl inte att det var så himla skoj...Men mitt stora barnbarn Lilly hon var riktigt duktig både på att kavla å att trycka ut peppisar...Hon är ju faktiskt fem år nu,som hon sa till mig när jag blev impad...;))

Dom båda är verkligen farmors lyckopiller...;)

Jag har kommit på en ny ide till ett kuddfodral så jag ska nog ner å fortsätta med det,tror ja...;) Lr om jag ska vila för imorrn kommer min yngsta grabb å ska måla klart en vägg åt mig,snällt va...;) Jag skulle gjort det själv men eftersom armar å axlar ballar ur hela tiden så vill jag inte ta risken...Men jag läre röja undan å så före,så lite får jag göra iallafall...Kul å skönt att få klart före jul...

Ha en fortsatt mysig tredje advent (snart kommer tomten)...Så syns vi
Pööössss på er


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar