Bär och frukter..

..har vi ganska mycket av här på gården..Körsbären börjar nu bli riktigt mörkröda så dom går jag och äter av titt som tätt..Allt är ju så mycket godare när man kan äta direkt från träd och buskar,plockade in krusbär igårkväll så idag ska jag göra marmelad..men först lite annat trök..hahhaa... Äpplen har vi flera sorter av,får väl se om jag har lust att göra nåt av dom...

..det här är mina absoluta favoriter,synd bara att dom inte håller så länge när man tar in dom..
I år blir det inte så mycket äpplen på träna som förra året,men det räcker åt oss och blir över,folk som kommer hit får gärna plocka lite här i trägårn´..:)..Härligt för dom som inte har nåt själva...Det känns som om det kommer att bli en härlig dag idag..:))..Det pirrar liksom lite i kroppen..Nu önskar jag att ni mina vänner får en underbar dag och njut av dagen...see youu!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar