En mysig..

Min lilla prinsessa och vovven Helmer.. Grabbarnas kusiner och prinsessan..
Faster Ulrica med sina barn och min prinsessa..


Christian och Anna...Gobitarna..Ett vackert par..



Grabbarnas farfar,faster Maria och hennes flicka..


Min äldsta grabb och hans flickvän vill inte vara med på bloggen så det respekterar jag..



..och lååång dag igår,så idag är både kropp och själ alldeles slut,men konstigt nog så rycker det i pysseltarmen..hahahaa...Läre ta det väldigt lugnt,för jag har ju ramlat några ggr, pga att jag hållit på för mycke men håller på att lära mig,så en sak i taget så går det bra..:)...Igår hade vi det jättemysigt och roligt,först hos grabbarnas farmor och farfar,sen en sväng på Ikea där jag köpte ljus,blommor och lite götta...:)Å jag fick ju umgås med mina äldsta grabbar och deras familjer en hel dag,vilket inte händer alltför ofta,så det var det bästa..:)ÄLSKAR ER UNGAR..(ja dom blir aldrig vuxen i mina ögon..haha)....Sitter just nu och funderar på om jag ska brottas med snabeldraken för det behövs verkligen,inte prio nr ett på sommaren precis..:)...Önskar alla mina vänner därute en riktigt härlig dag,här skiner solen...see youu!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar