Kalas..

..igen,det är ett väldigt kalasande i våran släkt..:)..Idag ska vi till mannens mormor som fyller 80 år..HIPP HIPP HURRA!!!!Gjorde det här kortet igår å jag ska snart ut och plocka en fin bukett blommor och även baka en kaka till henne..På em kommer även bonusgrabben hit,han bor här varannan vecka,på Onsdag börjar skolan och det ska verkligen bli skönt då allt blir som vanligt igen..lite ordning och reda med tider och mat..Nuuuu ska jag baka så ni får ha en braaaa dag mina vänner därute i världen...see youuu!!!

2 kommentarer:

  1. Jag tycker också att det ska bli skönt med skolrutiner igen. Imorgon börjar mina kråkor.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  2. Tack för titten inne hos mig, vad glad jag blev.
    Vad roligt med en ny bloggerska! Nu ska jag kika runt på din fina blogg....Kram Therese

    SvaraRadera