Jättetavla...

...som jag fick av grannen i förra veckan tillsammans med möblerna...den var grymt ful så nu har jag målat över den med vitfärg och sen ska det bli nåt motiv på den..men jag vet inte vad än..:)..och jag går även och klurar på vart den ska sitta..Jag har en gammal tallrikshylla i hallen med tidningar i,kanske flyttar in den i v-rummet och sätter tavlan i hallen...jaaa..jag vet inte man har ju verkligen världsproblem...hahhahaa...lr hur?...Nu ska jag brottas med snabeldraken,sen får jag se vad jag har lust och ork med...Är så förbannat trött hela tiden och kroppen värker...Det är som det är...Nä nu ska jag göra ett ryck...Ha en toppendag mina vänner...see youuuu!!!!

4 kommentarer:

  1. Haha...Det lät ju fräsigt med en tavla från grannen och på med en massa färg. :-D Den kanske var äkta.*fniss* Den blir ju äkta nu med när du målar. Kramis

    SvaraRadera
  2. Så spännande att se vad du ska måla på den......ibland måste man invänta inspirationen! Kram fr C

    SvaraRadera
  3. Tjohej!!
    Men jisses vad du fixar och donar med din blogg. Ändrar headen heeeela tiden.
    KRAMMMMMMMMMMMMMMMM Hanna

    SvaraRadera
  4. Hej,,hur går det bild fixet får du nån ordning på det ? ser att det hänt lite ...
    Inte kul att ha ont i kroppen..Kanske du skall slåss med draken en annan dag..Kram

    SvaraRadera