Tjooohoooo!!!

Kallt och grått ute,men jag har dörren öppen ändå för det är ju skönt med frisk luft,älsklingen tyckte det var jättekallt..:)..lite känslig kanske..hahaha..Häromdan fick jag dom här katalogerna från Stoff och Stil i Danmark,dom har så mycket fina tyger...Får se om jag skickar efter lite men jag är ju ingen älskare av symaskinen även om jag kan sy..Men köpa fina tyger kan man ju göra ändå...lr hur..hahaha..Jaha då får jag se vad jag ska göra idag då,nåt roligt ska jag väl hitta på..Vad ska ni mina vänner göra...Ha en härligt underbar dag oavsett väder...See youuu!!!

2 kommentarer:

  1. Stoff och stil har mycket fint. Du kommer säkert att hitta något du gillar. jag hoppas få se vad resultatet blir...

    Kram Britt

    SvaraRadera
  2. Hej Annelie!
    Tack för din hälsning på min blogg! Så glad jag blir :)
    Nu hittade jag ju till dig och DIN blogg, vilken jag gärna vill följa!
    Så söt ditt barnbarn är, riktigt bedårande!
    Ha en bra dag!
    Kram Jonna ♥

    SvaraRadera