- 9

Ja så kallt har vi det idag,så det är bara att elda på...:) Nu har jag flera tavlor som väntar på nya ägare,hoppas jag...hahahaa..Jag gillar dom allihopa men kan ju inte sätta upp allt jag målar,vill ha annat på väggarna oxå..Jag har jättesvårt att planer vad jag ska göra under dagen,för tyvärr bestämmer inte jag utan kroppen och tröttheten styr mina dagar,men jag gör det jag orkar och har lust med just för stunden.. Hoppas att ni mina goa bloggisar får en riktigt härlig och bra dag...See youuu!!!

3 kommentarer:

  1. Anonym22.10.10

    Bravoo, very nice and romantic work!

    Kisses.

    SvaraRadera
  2. Du underbara kreativa !!!:)
    Vad skulle jag göra utan dina vackra saker...Fiiint, som alltid!:)
    Hyyy, vad kallt, inga minusgrader här än...:)
    KRAMAR till dig, Cia:)

    SvaraRadera