Gomorron alla goingar!!!

Jag har fått några otroligt fina kommentarer och jag hade ingen aning att min blogg utstrålar nåt speciellt,jag kan själv tycka att den ibland är lite trökig...:))...Men snacka om att jag känner mig glad och lycklig,jag förmedlar nåt...hahahaa...Jag skriver ju inte så mycke om mig själv för att jag vill inte tjata om min sjukdom hela tiden,jag har den och så är det,jag mår bättre i själen av att skriva om det roliga i livet... Åh,va jag tycker det är mysigt nu när man vaknar på morron och det är frost ute,imorse hann älsklinen upp först och ut med vovven,annars är det min favvo promenad..:))...Vi håller just nu på att elda i vedspisen i köket och det är väl riktigt myyyysigt...Jihhhoooo den bästa årstiden är här....Looove it!!!! Nu önskar jag er alla mina härliga bloggisar en riktigt härlig och mysig dag...See youuu!!!

1 kommentar:

  1. Massa varma kramar till dig oxå denna ruggiga Lördag..Susanne

    SvaraRadera