Powerwalk!!!


Yes,en sån blev det nu på morronen med vovven,en snabb runda på 40 min..solen skiner och det är härligt friskt ute...Idag kommer älsklingen hem..Jiihoooooo!!!!..Myyys!! Å imorrn hoppas jag att svärmor och hennes man kommer,men först ska vi väl åka och handla,lite gött fika vill dom väl ha..:))...Sen på söndag åker vi nog till mina föräldrar en sväng,så den här helgen har vi lite..:)..Idag är det den 1 oktober tänk va dagarna går inte långt till jul...:))..Lääängtar tills jag kan ta fram julmyset och att känna pirret..hahahhaa....För det är inte bara barn som kan känna så,även en 50 åringen kan ha såna känslor...hahahhaaa...Nu ska jag in och kolla era härliga bloggar så ni får ha en riktigt bra dag...See youuuuu!!!!

2 kommentarer:

  1. Hej svejs! :D Jaa, tänk att det är den 1 oktober idag, helt sjukt!! Men jag har en award till dig inne på min blogg som jag tycker att du ska ha så kika gärna in om du vill! :) Kramar!

    SvaraRadera
  2. Härliga Anneli!:)
    Jag får sådan energi av att gå in här...känns såhär......Ja, nu kör vi igång, med ännu en härlig dag och vad den har att erbjuda!!!!:)
    Du är inte ensam om att vara "barn" vid juletid, fast jag är ett år yngre förstås...hihi
    Min önskelista inför stundande jul,täcks inte på ett A4 papper...hihi
    KRAAAMAR,Cia:)

    SvaraRadera