Tyghjärtan!!!

Japp,igår blev dom klar,tre stycken skulle hon ha..:)..Faktiskt sugen på att sy några till jul i linne tyg och rött kanske....Jag ska upp och rota i skåpen får se vad som finns....:).. Gomorron mina vänner,hoppas att ni sovit gott så ni är pigga och redo för en ny pysseldag..:) Här blåser det ganska friskt idag,men va gör väl det när man kan tända ljus och elda..En riktig myyyysårstid... Igår kom min mellangrabb och hans goa å gulliga tjej hit med en tavla som hon gjort,den är svartvit nu och dom vill ha lite mer färg på den...Roooligt!!! Så får se vad jag hittar på...Nu önskar jag er en riktigt mysig dag...See youuu!!!

2 kommentarer:

  1. Åhh så fina hjärtan..själv ska jag snart göra mosshjärtan =) så kul att pyssla...
    kram pia

    SvaraRadera
  2. Vilka fina hjärtan du gjort! En julig variant låter jättemysigt. Ha en härlig dag.
    Kram L

    SvaraRadera