Mooorning!!!!

Jaha,här vakna man med migrän alltid lika roooooligt..:)...Jag brukar ha det några ggr i månaden,inte den värsta sorten men det är ändå irriterande...Idag hade jag och min svärdotter Anna tänkt ut i skogen och leta svamp men får se hur det blir för det har regnat nu på morronen.Men blir det inge mer regn så drar vi,jag äger inga gummistövlar..hahahaha...Å det är väl nåt man absolut behöver nu på hösten när man vill ränna i skogen..lr hur???..Jag har fått en beställning av en vän på tavlor så här har jag gjort en...Ska måla en till senare...:))...Sen får jag hoppas på att hon blir nöööjd med dom..:)..

Hämta lite mer kaffe och sen kolla runt lite..Ha en riktigt bra dag...See youuu!!!

1 kommentar:

  1. Åh, vilken fin tavla! Lite kurbits-känsla nästan :)
    Hoppas du visar den andra tavlan också när den är färdig!
    Ha en bra dag!

    Kram Jonna

    SvaraRadera