Dagen efter en bröllops...

....fest ;) Vaknade med huvudvärk men den trollades bort snabbt,sen så har dagen varit som vanligt här hemma...;)) Jag hade sååå kul igår,vackert brudpar som blev dränkt i ris (tur att den inte var kokt)...God å fräsch mat,väldigt bra underhållning av en ung kille å tjej som spelade å sjöng grymt bra...Å jag fick önska min favoritlåt...;)) Ja,det var så lyckat och dom fick så mycket fina presenter oxå...Kul med bröllop såna vill jag ha fler av....;))

Såhär såg vi ut igår...


Jag gjorde ett kort till brudparet å så fick dom en väldigt fin present....Trött trött,så nu ska jag ner å göra kvällsfika å det kommer inte bli sent i säng ikväll kan ja lova...Kraaaam på er

3 kommentarer:

  1. Anonym13.4.14

    Så fina ♡ ..
    /Kramen

    SvaraRadera
  2. Fin bild på er
    kram Rosa

    SvaraRadera
  3. Jösses, vad roligt att få gå på bröllop.. Det är såå länge sen sist för min del..
    Sonen borde fria snart men det tycker nog inte han..

    Kram Maidi

    SvaraRadera