En dag för eftertanke...

Ännu en dag med ljuvligt väder...;))
Å jag började dan med att städa,kände mig förvånansvärt pigg imorse trots att jag vaknade med migrän igår å begravningen...Ja,begravningen var så fin å vacker,det var verkligen ett fint avslut för min fina moster,hur det än är så är det skönt när just begravningen är över,det kom en liten tår idag då jag tänkte på henne en stund på fm,ibland så fastnar man i en tanke å ibland flyter dom bara omkring....Men just då just på fm så satt jag å tittade på bilder å jag kunde höra hennes skratt å hennes röst i mitt huve å då kom en liten tår å så kommer det nog att vara ett tag framöver....Älskade moster som är bland änglarna nu 

Gick en sväng runt gården å fotade lite i det vackra vädret,alltså nu är det ljuvligt å det börjar blomma i träden (lite tidigt kan jag tycka) men vackert som attans är det...:))

Skön fredagkväll på er å en go fredagskram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar