Wow...

....vilken härlig helg vi haft...;)) Darlingen har börjat klä om huset å han börjar med framsidan,sen får vi se om han fortsätter i år lr tar resten nästa sommar....Å ett stort träd har fått offra sig,lite synd för det var ett så vackert träd,men men står det i vägen så gör det...(enligt darlingen)...hahha..

Jag har planterat nytt å planterat om,flyttat på jordgubbslandet så det blir ett mindre å på ett bättre ställe för mig som ska rensa sen...:)
Å vet ni,jag har lärt mig att köra åkgräsklippar'n...hahaha....Å jäklars va kul det var då jag t.o.m backade några ggr...;)) Så nu kan jag fixa lite mer själv å slipper släpa på skottkärran som kan bli väldigt tungt å drygt med allt rännande för att tippa av skiten...;)))

Ja den här helgen har verkligen varit härlig å med ett otroligt skönt väder oxå....Barfota väder...Så nu börjas det med ständigt skitiga fötter...hahaha...

Idag läre jag ta lite inne för det är lätt att strunta i sånt när finvädret kommer,men ingen läre väl dö av lite skit lr....;)

Ha en härlig Måndag nu finingar så syns vi
Pööössss på er

 

Svartöga

Chokladblomman,jag älskar den

Chokladmynta å Littletunia

Eldkrona

1 kommentar:

  1. TA på dig skorna igen för nu kommer snön !!!!!!!!
    KRAM

    SvaraRadera