Igår...

Så hade jag lite trädgårdsarbete inna jag svimma i soffan...;)) 
Grävde upp plantor från baksidan som jag satte här i landet på framsidan,ett större  land på framsidan ska nog tas bort sen och jordgubbslandet ska flyttas å bli mindre...;)) Orkar inte hålla på att rensa en massa blomland för att det ska se snyggt ut....Det kommer ju massor med blomkrukor sen på altanen oxå,så vi får nog så vi klarar oss med blommor....:)) Trädgårdslivet å att få vara ute å plantera,gräva med fingrarna i jorden är väl livet såhär på våren å i år har man ju kunnat börja tidigt både med krattning å plantering....:))) 

Å förresten så målade jag klar en stol oxå å gissa om jag är nöjd.....Japp,jag är superdupernöjd,älskar färgen....Menthol heter den å köpt på Jula....Blir det finväder imorrn (hoppas) så blir det till att fortsätta ute..Idag har jag inte gjort så värst mycke...

Kraaaam på er raringar å ha en härlig början på Påskhelgen...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar