Sämre...

....väder ska det tydligen bli å det gillas verkligen inte,nu när man kommit igång med utelivet...April månad har ju verkligen bjudit på härligt väder så i år blir trädgården färdig väldigt mycket tidigare än andra år...Nu hoppas vi att vädret blir bättre väldigt snabbt....lr hur...;))

Idag har jag målat klart stol nr två,ja ja det tar tid men det kommer ju en massa annat roligt emellan oxå...;)) Sen så har jag fortsatt med städningen ute så snart är det klart där....Lite,lite varje dag blir det jag älskar krattning å att göra fint ute,å med mycket vila så går det framåt sakta men säkert...:))

Ha en skön kväll 
Pööössss på er




3 kommentarer:

  1. Klart att det blir lite tråkigt när vädret blir kallare, men 22 gr varmt som idag i april är inte normalt...men jag tackar o tar emot värmen så länge den varar. Ha det gött bland blommor o blader, kram Irene

    SvaraRadera
  2. Jaså, det har blivit lite sämre hos dig.. Här är det fortfarande jättefint men kanske lite svalare och det gör mig inget..
    Idag ska jag fortsätta målningen av ett gammalt fult vitrinskåp..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  3. Anonym29.4.14

    Så fina bilder .....
    /Kram & passa på att njut i "sommar" vår ☼

    SvaraRadera