Dagens vurpa!!

Gomorron vänner,hoppas att ni sovit gott..Jag har nyss varit på prommis med vovvarna och skulle ut på ett skoter spår,det var en liten nerförsbacke och jag trampar igenom snön och gör en kullerbytta..haha..Snacka om intrassling av koppel,gjorde illa vänsterhanden lite grann men man är ju sååå känslig när man har fibro...Smidig som ett kassaskåp...hahaha..Jaaaa,jag kanske skulle bli akrobat och jobba på cirkus...Ett gott skratt fick jag iallafall...Här nedan ser ni en bild på mina nya gardiner som jag har skickat efter,har lånat bilden från Ellos..Väldigt dålig bild,men ni kommer att få se dom uppsatta senare när den tiden är här..Härliga pastelliga färger,när den här tiden kommer så tänker jag väldigt mycke på färger och tyger,både till kök och v-rum..Roooligt som attans är det...Nä nu ska jag försöka göra nåt...men vaaaaaaad...ja,jag har ingen aning..Ni får ha en riktigt skön och härlig dag nu,friends..See youuu!!!







5 kommentarer:

  1. Anonym27.1.11

    beautiful!
    Kisses.

    SvaraRadera
  2. Kul gardiner,blir snyggt.
    Tur du inte bröt av armen, va skulle du då göra med alla projekt
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Tur att allt gick bra med dig ,det är lätt att skratta åt i efterhand,gardinerna ser ju ljuvliga ut!!! måste nog kolla in Ellos.. Ha det bra o ta det lungt,Kram Therese

    SvaraRadera
  4. aja ja hur gick det med dig ,hoppas du inte gjorde dig illa allt för mycket, jag vet oxå hur det är med denna eländiga fibro, man tål ju inget då
    ha de gott i halken
    Kram Jeanette

    SvaraRadera
  5. Du måste ta det försiktigt, ute på rundorna!!!:)
    Vill ju inte att du skall göra illa dig, så jag blir utan ditt pyssel....:)
    Gardinerna är jättefina, du måste visa sen ,när du satt upp dem!:)

    Ta det nu luuungt...KRAAAM, Cia:)

    SvaraRadera