Lördag morgon!!

Moorning mysisar,jaha då var det lördag igen och vi ska snart åka och handla..roligt tycker ja..:) Sen blir det hem och baka,min mamma ringde och frågade mig häromdan om jag ville göra det åt henne,det gör jag så gärna..:)) Å äldsta grabben fyller hela 28 år på måndag så imorrn blir det kalas..Jaaa nu börjas det..hahaha...Men den värsta månaden är Mars,för då fyller 5 stycken år,jag då förstås,min yngsta fyller 20,älsklingen fyller 40,lillebror 45 och bonusgrabben 14...Då blir det ett STORT fika kalas...haha.. Bilderna som ni ser är från igår när jag å vovvarna var på en härlig prommis i solen..
Visst är det väl vackert med vinter och än är det nån månad kvar,sen får man våndas i värmen...Hua..Nä nu ska jag fixa lite sen iväg så ni får ha en riktigt skön och härlig Lördag..See youuu!!!

3 kommentarer:

  1. Sänder en Lördags kram..Önskar en bra dag...Här blir det allt längre mellan inläggen,,vet inte men luften har gått ur mig fullständigt...Kram

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga vinterbilder! När man ser dom så försvinner nästan (men bara nästan ;-)) längtan efter våren.

    SvaraRadera
  3. Anonym22.1.11

    Cute dog!
    Kisses.

    SvaraRadera