På väggen...lr

Gomorron goingar!!! Har ni sovit gott..?? Här har det varit full rulle på morron,älsklingen upp tidigt för att åka bort på jobb,sen väcka bonusgrabben som ska till skolan och lillvovven som är som piggast nu och vill bara busa..:)) Man märker att den stora vovven blir väldigt trött på henne ibland..Stackarn som fått en sån busig lillasyster..:)) Iallafall så har jag fått en bunt med grymt snygga tapetprover,synd att färgerna inte kommer till sin rätt på bilden,men turkost,brunt,svart,beige och silver är det... La ut dom på golvet igår för att kolla och funderar på att sätta upp dom på väggen i hallen...
Ja ja lilla svägerskan jag vet att jag härmar dig liiite,men tyckte att det var sååååååååå jäkla snyggt...:))
Nu önskar jag er all mina vänner en riktigt härlig dag...See youuuu!!!

3 kommentarer:

  1. Hej,hoppas allt är bra med dig så här på det nya året,har varit dålig på att hinna kika in på er andras bloggar på ett tag,hinner knappt inte med min egen... men hos dig händer det grejer ser jag...gillar sockorna skarpt- då är nog jag oxå lite hippie... hoppas du får en bra måndag, kramar Therese

    SvaraRadera
  2. Vad många fina inlägg du har gjort vännen!

    Hoppas att du haft en bra dag också.....

    Önskar dig en trevlig vecka!
    Kram Therese

    SvaraRadera
  3. Snygga tapeter.:-) Kram Stina

    SvaraRadera