Gomorron och välkommen..

..till ett grått Hälsingland..Här har det snöat lite inatt..Men va gör väl det,det är ju vinter och helt normalt...:)) Idag vet jag inte alls va jag vill lr orkar göra,har några projekt i huvet så jag får se..Dom här fina och mysiga sockarna köpte jag igår,det bor nog en liten hippiebohem i mig som dom säger en del....:)) Det tar jag bara som en komplimang.. Jaha,å vad ska ni hitta på idag då,mina goa vänner..
Nu ska jag käka upp frullen och sen göra nåt,känner mig lite rastlös..hahahaha...
See youuuu,friends!!!

5 kommentarer:

  1. hej svejs
    ja jag har städat ur ett skåp,
    å snart skall vi åka och handla lite. nå mer har jag inte planerat för min dag.
    MVH / Carina från ett regnigt Ockelbo

    SvaraRadera
  2. Gomorron vännen...:)
    Nejdå, ingen sovmorgon här inte, uppe med tuppen...hihi, den inre klockan låter mig inte sova, vaknar alltid vid 7-tiden....:)

    Är hon lite rastlös.....Då är vi två...hihi
    KRAMAR till dig, Cia:)

    SvaraRadera
  3. Vad fina sockar..sockor?? *L* Vad hittade du på med idag då eftersom du var rastlös? Vi har bara handlat mat o varit hemma..ska krypa i morgonrocken efter maten o bara njuta resten av kvällen.
    Kramkram Git

    SvaraRadera
  4. Fina, men efter så mkt brunt påtvingat i ungdomen skulle jag välja en annan färg men annars är det jätte fina!

    SvaraRadera
  5. Hoppas att dagen varit god.Jag brukar kalla mig själv en pedantisk bohem....Kram

    SvaraRadera