Lapptäcksväggen!!!!

Äntligen klar,å jag är vääääldigt nöjd..:)) Den gör sig ju inte lika bra på bild,väggen läre upplevas irl...Nu är det städat och klart så nu ska jag vila en stund,alldeles slut...Väntar med spännning på vad älsklingen säger när han kommer hem..haha...Men så här är det..Är jag glad så är alla glad...








Tänk att väggen blev inte alls som jag tänkt från början,så kan det gå när jag går på känslan,det brukar bli sååååå bra...Tralalaalaaa!!!
Nästa projekt då...Ingen aaaaning,dyker säkert upp nåt i helgen..:)
Hoppas att ni mina godingar får en riktigt myyyysig fredag...See youuuuuu!!!!

6 kommentarer:

  1. jag tycker att det är hur coolt som helst!! var har du fått idéen från?? självkläckt eller???

    Och du har redan börjat sjunga...BRA! me like, ses ikväll då ;-) Ta med maken vet jag ;-9

    Kram/caja

    SvaraRadera
  2. Hej,vad fint det blev!!! du är så kreativ o duktig,o framför allt nåt som inte alla andra har :):)
    Många fredagskramar från Therese

    SvaraRadera
  3. Vilken häftig vägg. Visst är det kul när ens idéer blir bra;) och lita på sin känsla är nog det bästa. Ha en trevlig helg. Kramar från oss.

    SvaraRadera
  4. Du är fantastisk!!!:)
    Så fiiiint, det blev!:)
    Lyckost du som kan pyssla hela helgen....för mig väntar en jobbehelg....:)
    KRAM och en härlig helg till dig,Cia:)

    SvaraRadera
  5. Anonym22.1.11

    Godmorgon härliga du =)
    Wow, det vart ju hur snyggt som helst. Riktigt läckert. Så vad tyckte älsklingen? =)
    Kram kram kram // Browneyedgirl

    SvaraRadera
  6. Det blev läckert och ovanligt en kul ide`...

    kram Lotta

    SvaraRadera