FREDAG!!

Gomorron härliga!!!! Ännu en vecka har passerat snart..Herreguuuud vart tog den vägen då och inte blev jag ensam heller för älsklingen kom hem redan på Tisdagkväll..Jaja thats life!!! Å jag tycker att jag får ingenting gjort här hemma dagarna bara går..Kan man inte få fler må bra timmar tror ni..:)) Iallafall så pysslade jag ihop denna mojäng igår av en brun krans som sprayades vit,sen klippte jag värmeljushållar som jag hängde upp i vanligt hushålls snöre...Vackert blev det i vårat hallfönster...:)) Man tager vad man haver så vips så blir det nåt...haha..Ska nu kolla in hos er sen så ska jag ta tag i dagen..See youuu!!!

7 kommentarer:

  1. Men duuu...vad pysslig du är *fniss* kanske därför din blogg heter det den gör ;-D Vad skönt att han kom hem innan...det är gott att ha dem nära, de man älskar.

    ha en jättefin fredag, kram/caja

    SvaraRadera
  2. Alltid lika kul att titta in här och se vad du pysslat ihop!
    Ha en riktigt mysig fredag!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Sicken häftig sak.:-) Du kan du.
    Kram Stina

    SvaraRadera
  4. Nu jäklar rockar vi!!

    Ses/c

    SvaraRadera
  5. Ja din bloggs namn är verkligen passande,,så många roliga saker du pysslar ihop..Duktig..Kram Susanne

    SvaraRadera
  6. Vilken underbar fantasi. Ha en bra helg.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  7. Här blir det roligt att läsa och titta på bilderna är ett som är säkert!
    JA,tiden den bara rusar iväg och rätt som det är så är det Fredag eller nån annan dag igen! :)

    SvaraRadera