Då var det Måndag morgon...

Å vi har ett ljuvligt väder..:)) Strax före sex var jag å Cindra på en härlig prommis,morgonen är ju verkligen den bästa tiden att gå ut....
Igår hade vi ännu en härlig dag på fm var vi till grannstaden och köpte fiskar till dammen å så köpte jag en klematis,nu är det bara blomjord som fattas men det tar vi på våran veckohandling på Onsdag...Hem och greja lite för att sen åka på kalas,å vilket kalas sen...Massor av gott å många härliga människor...:)) Det var den godaste smörgåstårtan jag ätit på länge,en smarrig tårta till kaffet,fikabröd och jordgubbar och grädde....Hon är otrolig min svärdotter på att fixa och hon är så mån om alla,så himla duktig för att bara vara 23,vilket hon fyllde igår....Det kommer lite bilder senare,har inte orkat lagt in dom på datorn än bara...:)) Kl.nio igårkväll hamnade jag i sängen för då var jag trött...

Nu önskar jag er alla som kikar in en riktigt härlig Måndag
Pööössss på er

Det finns riktiga guldkorn i närheten där vi bor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar