Galen i krom

Tjillevippen å gokväll
Redan Fredagkväll,hua va fort det går...

Fick hem sprayfärg häromdagen å blev så nyfiken på kromfärgen så idag har jag gått "maniac"..hahaha...Ni får bara se en sak nu,de andra får ni se när jag fixat å donat klart,men jäklars va snyggt det är med krom,min nya älsklingsfärg just nu....;))Å så håller jag på med skåpet,tänk att jag har så himla svårt att bara göra en sak i taget,nääää det ska helst vara hundra saker på G samtidigt...Målning som väntar,saker ska sys klart (ligger halvfärdigt) å så lite andra saker som sitter i huve som jag vill göra....Inte lätt att vara JAG alla gånger....hahaha...Undrar om man någonsin kommer känna sig klar med inredning å pyssel,nääää tror inte det,kommer nog att vara ett pågående projekt tills man ligger i jorden,kliver upp på andra sidan med en pensel i näven....hahaha....Ja,jisses...

Nu önskar jag er en härlig Fredagkväll
Pöööösssss på er



Kolla såååååå snyggt med krom,love love love...;)))
Hittade (måstehasuperbilligablommor) 10 riksdaler för två buntar...Det kan man ju inte bara strunta i....

1 kommentar: