En tripp till...

....Västerås blir det i sommar för mig å syrran,har precis bokat hotellrum på Elite Hotell mitt i stan,perfekt för oss som gillar att strosa omkring å sitta på caféer....;))) Men vi ska även ta bilen å kika runt på ställen där vi var som små...Vi växte upp där,flyttade till  Gävle när jag var tretton...;)) Ja,jag har bott på några ställen här i vårt vackra land...Har en dröm att få bo utomlands åtminstone några månader...Skulle vara så härligt att få uppleva ett annat sätt att leva....Den som lever får se hur framtiden ter sig....:)))) 

Men just nu läääängtar till våran semester,syrrans å min...;))

Det blir ingen utlandssemester för oss i år som det var tänkt för det är så mycket här hemma som ska fixas med hus å på gården,man får lixom prioritera....Huvudsaken att alla blir nöjda å gör det som känns bra....;))
Jag är hemma hela dagarna nästan jämt så för mig blir det skönt med en tripp i Sverige,känner mig glad å väldigt nöjd me de...Vi får åka längre senare...:))

Ha en ljuuuuvlig dag nu alla raringar som kikar in
Pööössss på er


P.s Bilder lånade på nätet
Västerås en väldigt vacker stad




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar