Tjing

Sol,sol,sol ännu en dag med sol å lite kyliga vindar...Härligt,härligt...Idag har ja varit ute å grejat lite å på dan fick jag besök av en väldigt go å rar vän,ett spontanbesök å det gillas...Vilken tur att jag hade bakat på morgonen...;)) Å vi satt ute på våran röriga uteplats men det gick de å...Blir ju fint när det blir klart så då får de vara rörigt ett tag...;)

Mina projekt som jag börjat på men inte blivit klar med för att jag prioriterar uteliv just nu,sämre dagar är på G så då hinns det klart inomhus...
Ett stort svart skåp ska bli lite gladare å jag har ännu inte bestämt om jag ska måla bara dörrarna lr om det blir hela....Ja,ja jag får känna in när dörrarna är klar...
Å så ska det bli en kudde,nu var det ett tag sen jag sydde ett kuddfodral,tyget kommer från härliga webbutiken Broarne,det finns såååå mycke fint där å vilka tyger sen....Oj,oj,oj säger jag bara...;)))

Pööössss å mys på er!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar