Kallt..

Solen skiner men hua så kallt å blåsigt vi har idag...Nu vill jag ha lite värme tillbaka så jag kan mysa ute...Men inget ont som inte har nåt gott med sig,jag kan ju faktiskt börja på med Carl Larsson klänningen till mitt barnbarn Lilly...;))) En rosa vill hon ha å det ska hon få,tar lite tid att sy en sån så det är väl bäst att jag börjar innan värmen kommer tillbaka för då vill jag inte sitta inne...;))
Alltid lika kul att sy till mina två underbaringar...

En sak till som jag älskar och det är sommar dahlior så otroligt vackra å kraftiga med sina ljuvliga färger,hade turen att syrran köpte några stycken i Gävle på Plantagen åt mig i helgen...Hon bor där...;))) Så ibland kan jag ju göra mina beställningar av henne,himla tur de för dom kan ha väldigt bra priser...

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe,slänga mig in i duschen å sen börja på med det jag tänkt
Pööössss på er och ha en ljuvlig Tisdag






1 kommentar:

  1. Ja värme tillbaka vill vi ha ..hoppas den kommer snart
    ha en fin helg
    kram Rosa

    SvaraRadera