Morsdagen

Var ju som sagt igår och vi firade hemma hos mina föräldrar i Växbo,jag älskar att vara där..;))
Min kära mor hade oxå fyllt år veckan före så vi firade som sjutton igår....;)) Å jag blev oxå firad som mamma av mina tre godingar och det firades oxå där....Lämpligt att fira allt på samma ställe...;)))

Av oss barn fick hon en stor Hortensia i morsdagspresent och sen fick hon ett sånt vackert trevåningskakfat i luffarslöjd (synd att jag glömde ta en bild på det) och lite annat fint i födelsedagspresent.....Å hon blev såååå glad....;)))

Jag fick en sån otroligt fin kruka med blommor i av mina tre....;))) 

Vi åt en väldigt god smörgåstårta och väldigt gott fika....Mums mums va vi smaskade...:))
Synd på vädret bara men vi var ute en sväng ändå och kikade runt på tomten....Min lillebror har ett litet hus på tomten bredvid så vi kikade runt lite där å...Pappa är ju lika intresserad som jag av blommor och odlingar så det visade ju han såklart,ja även han fick en överraskningspresent av mig,bara för att han är världens snällaste,roligaste och goaste pappa....;)))

Pööössss på er och ha en fortsatt härlig Måndag


Mammas Hortensia så vacker

Min morsdagspresent och till den följde en liten chokladask av lite finare sort

Å såklart blev det en tur för Lillfisen å hans pappa på brorsans fyrhjuling.
Han vill sitta/åka på allt som låter....hahaha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar