Gul som solen!!

Gomorron alla goa bloggisar som lämnat alla dessa fina kommentarer,ni är för härliga..:))Flera av er skulle jag vilja träffa och ta en go fika med,guuuud vilket tjatter och många garv det skulle bli..haha..Men man vet ju aldrig vad som händer..lr hur..??..Jaha och imorrnbitti så åker älsklingen bort igen på jobb,1 1/2 vecka blir han borta den här ggn,jag har absolut inga problem med att vara ensam för jag behöver det ibland...Meeeeen denna längtan är ju värst för jag har ett stort puss behov..haha..Brist på göra har jag inte med två stora hundar och massor av pyssel och inredning..För nu ska jag börja på med vårstädningen,ett rum i taget,så det kommer ju att ta lite tid för orken ska ju oxå finnas...Å så ska jag ju äta oxå,vilket kan bli lite sisådär när han är borta..hahaha...

På bilden vackra påskliljor som jag planterat i den fiiiina krukan som jag fick när jag fyllde år,på headern ser ni hur den såg ut då..Men som valpen hade totaltförstört när vi var och handlade i Lördags,synd att jag inte tog en bild,för ni skulle ha sett hur det såg ut här när vi kom hem då...Ja,tårarna kom faktiskt,för jag hade fått den av mellangrabben och hans goa sambo...Så då var jag sur på vovven ska ni veta,men vi blev vänner igen framåt kvällen...:))

Ta tag i dagen nu,Annelie..-Ja,jag ska....:))
KRAAAAM på er alla!!!
See youuu!!!

1 kommentar:

  1. Anonym5.4.11

    kikar in här lite hastigt bara anneli, ska iväg till At-n och vattenträning men innan dess ville jag passa på att kramas lite med dig!
    Kraaam/caja

    SvaraRadera