Härliga Måndag!!!

Hejsan raringar!!! Ett underbart väder ser det ut att bli idag,vi har fortfarande snö kvar på tomten så krattning och myspys ute får vänta ett tag till..:)) 1:a maj brukar jag göra fint ute...Hoppas bara på finväder då..:) Så än så länge får jag njuta av vårblommor inomhus..
Härlig ros doft av ljusen och blommor satta i en stor tekopp från Indiska..
Funderar på om jag ska putsa fönster idag,men bara funderar än så länge..haha..För guuuuud va trökigt det är...
Aja,nu ska jag fixa lite sen blir det till att gå ut i det fina vädret...Ååååå vad jag är tacksam som får bo på landet,det är ju otroligt njutbart att bara kunna öppna dörren och gå ut..:)) Kärlek till livet är vad det är...
KRAAAAAM på er alla goa bloggisar som besöker mig även om inte alla lämnar fotspår,jag är väldigt nyfiken på er som är inne och smygkikar...hahaha...Skulle bli så glaaaaaad om ni lämnade ett litet spår...See youuu!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar