Underbara Måndag!!

Gomorron godingar!!!Har ni haft en bra helg,det har jag..:)) På Lördan så var vi och storhandlade som vanligt och där hittade jag en fyndhörna..:)) Sen så hade jag en riktigt skön och slapp dag,igår så var jag på kalas med väldigt gott hembakt,det finns väl inget godare..:) Det var min ena svärdotter som vi firade..Å då fick jag ju träffa mitt härliga barnbarn Lilly...Underbara unge..:)) Vi läste bok och busade,sen var gamla farmor alldeles slut..hahaha...Ja,och vad händer idag då..Jo jag ska måla klart runt dörren i v-rummet sen får jag se för jag har så jäkla ont i kroppen,varje morgon känns det som jag legat på en spikmatta under natten...Nu ska jag in och kolla runt på era myyyysiga bloggar..Önskar er en riktigt härlig Måndag...KRAAAM!!!
 Trä härtan som ska målas,sen ska ni få se vad jag ska göra med dom,bilden under är beslag till skåp och lådor men ska användas till annat,köpte dom för 10 kr styck...Billigt vaaaa!!!

See youuuu!!!

5 kommentarer:

  1. Jag har också haft mitt lilla barnbarn i helgen! Stöp i säng igår. Han är lite drygt ett år och måste passas varje sekund, och ja...mitt hem kanske inte riktigt är anpassat för dessa små trollungar...ler.
    Ha en fin start på nya veckan!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Var rädd om dig, ta det lite lugnt idag kanske....

    kram/caja

    SvaraRadera
  3. Kram till din dag...Susanne

    SvaraRadera
  4. Anonym4.4.11

    Very nice and interesting, I lake it dear Ann!
    Kisses and happy new week:)

    SvaraRadera