Härliga Fredag!!

Älsklingen är hemma så nu får jag pussas när jag vill..:)) Redan halv nio imorse åkte vi på Coop för en storhandling,vi köpte en ny stor grill så imorrn ska det grillas,fläskfile,grönsaker och klyftpotatis till det...Ska göra ren altan med högtrycken senare idag och sen fram med möblerna...:)) Ska bli så mysigt..Fick ett ryck och putsade fönster i v-rummet å guuuuuuud va skönt att det är gjort,nu är det bara överdrag till soffan som fattas...Vårat rum ser nu ut som en färgglad karamellpåse..:)) LOVE IT!!!
Nu ska jag vila för nu har jag en nära döden upplevelse av trötthet..haha..Kram på er alla goa..See youuu!!!

7 kommentarer:

  1. Önskar dig en underbar helg med din vän..soliga varma kramar från mig....

    SvaraRadera
  2. Anonym15.4.11

    Have a nice weekend dear Anne!
    Kisses.

    SvaraRadera
  3. Härligt med färg!
    Ha en fin helg! /Bea

    SvaraRadera
  4. vad härligt det låter med rena fönster och ett karamellpåserum
    vilken energi man får när solen och värmen kommer.. nu ska här städas först i trädgården..
    smakligt grillat
    kram

    SvaraRadera
  5. Vilken dag. Bäst du tar det lugnt resten av helgen ;)

    Jag har fullt med kattsnor på mina fönster.
    Det är inte så fint.

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  6. Ville bara in och kolla läget och önska dej en mysig och skön helg med hjärtat!!!
    Kraaaam
    Lotta.....

    SvaraRadera
  7. Gott med grillat!
    Vi gör också rent altanen med högtrycken. Här väntar vi lite och använder brokvusten så länge för vi ska måla huset i maj...blää!
    Då börjar vi med altanen och sedan får vi väl grilla som belöning. Tur att jag slipper måla säger jag bara.;-) Kram Stina

    SvaraRadera