SOL!!!

 Vilket väder vi har,en riktigt härlig vårdag..När jag var ute på en runda på tomten så hitta jag dom här i en slänt och snacka om lycka..:)) Sprang in efter kameran så klart...
 Några av mina pelargoner har fått komma ut denna härliga dag för att få känna på våren..:))

Jag hade ju sparat dom sen förra året så jag kommer inte ihåg vilka färger det är på alla men dom längst fram är röda iallafall..
Vet ni vad jag blir sugen på när det är sånt här väder...Jo,en riktigt smarrig nybakad chokladkaka...:))
Får se om jag bakar en senare..
Å nu är jag klar med stolarna oxå ska bara klä om dynorna ,sen får ni se hur det blev...Japp det händer lite varje dag..:))

Dags för lite vila nu..Läre ju vara pigg till älsklingen kommer ikväll så jag orkar puta med munnen...hhahaahhaa..

Önskar er alla en riktigt härlig fortsättning på dagen...
See youuu!!!

4 kommentarer:

  1. Goa, goa Annelie! Jag önskar dig en riktigt härlig dag. Njut av mannen ikväll när han kommer hem!

    Var rädd om dig, kram/caja

    SvaraRadera
  2. Anonym14.4.11

    Very nice flowers Anne!
    I see that you arrived and the spring sun:)
    Kisses.

    SvaraRadera
  3. Hm mina pelargoner blir alltid bortglömda jag är så slarvig...men köpt penséer idag..Tusen tack för kommentarerna om min bild blev så glad..Kraaam..

    SvaraRadera
  4. Mysigt!
    Jag skrev i din andra blogg, men jag har en lite rosa digitalkamera. Den räcker så bra.:-) Kram Stina

    SvaraRadera