Åskskur...

Ja,precis när jag hade putsat och fixat i fönstret i hallen kom det,en riktig åskskur...Hua jag blir som förlamad i hela kroppen när det åskar,som tur var blev det en snabbis,nu mullrar det bara långt härifrån..Å solen skiner igen med en härligt skön luft som belöning..:))
Var precis ut med vovvarna och plockade in en vacker bukett med lupiner..Dom blommar för fullt nu efter vägarna och lyser upp med sina vackra färger...Precis så här vill jag att sommaren ska vara med skön och klar luft,solen som skiner och fåglar som kvittrar,min kropp mår lite bättre och jag blir gladare..:))
Vad gör ni idag då,kära vänner..Har ni nåt skoj på g..??..:))
Ojojoj vad dagarna går fort snart dax för lunch ser ja..Å sen en vila på det...
Kram på er alla söta!!
See youuu!!

1 kommentar:

  1. Tack för Din kommentar hos mig! Vi har också haft åskskurar här, det var skönt. Blev lättare att andas sedan. Fint Du gör i Ditt fönster.
    Förstår inte vad som hänt, får inte upp Era blogginlägg längre, trots att jag står som följare. Blivit något konstigt med Blogger....
    Ha det så gott!
    Kram Tummelisa

    SvaraRadera