Gomorron i solen!!

Ännu en morgon med solen som skiner och jag vaknade med migrän...Så jag började dagen med ett glas fil och en alvedon,men det är svårt att få bort den helt när man vaknar med den söta migränen...
Idag ska jag försöka mig på tavlorna igen..hahhaa...Det är väl en himla tur att man kan göra om..lr hur..
Igår var jag in på en blogg (som jag glömt nu)och hittade ett underbart recept på en härlig sommarsallad med mozarella,nektariner,rödlök mm i...Låter inte det mumsigt...Jag skulle kunna leva på sallad nu..
Buskkrasse som jag hoppas på att snart börja blomma med sina hääärliga färger och lupiner i en vas...
Den fina blomlådshållaren tog jag ner från väggen på röken...

Nu blir det god frulle..Så ni får ha en härlig dag och hoppas att solen skiner på er oxå..
KRAAAM!!
See youuuu!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar