Färgexplosion...Love It!!!






En kavalkad av färger i vårat v-rum...Bordet blev turkost...:)) Å helt underbart,den röda klädseln på soffan får vara kvar för det blev riktigt snyggt tillsammans....En text på bordet och lite lack på det sen så...Jag älskar att jag vågar ta ut svängarna för jag vet hur jag är...För skulle jag målat bordet vitt då hade jag ångrat mig,det är lixom inte jag...Å älsklingen tyckte väl oxå att det blev skapligt...hahaha...Han har inte nå koll på inredning så han brukar låta mig hållas...

När jag kikar på människor som vågar ha massor med färg i sina hem så har jag alltid varit lite avis..För jag älskar såna hem och nu har jag börjat våga ta steget riktigt ordentligt...Det säger mycke om mig som människa oxå,öppen,framåt,pratglad och förbannat kaxig...hahaha...Men ack så kärleksfull..

Nu ska den här kaxiga damen käka frulle sen lääääre jag städa...Fy bövelen...
KRAAAAM på er raringar och jag hoppas att ni får en riktigt härlig Söndag!!
See youuu!!!

7 kommentarer:

  1. Det blev superläckert!

    Kramis

    SvaraRadera
  2. Anonym19.6.11

    Beautiful table and works!

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!

    Det var längesen! Men nu är jag tillbaka. Har haft det lite kämpigt ett tag, därav min frånvaro.

    Läckert med färger! Tyvärr så är jag inte lika modig som dig :D

    Ha det gott ♥
    Kram från Jonna

    SvaraRadera
  4. Jättefint blev det. Vad duktig du är som fixar och donar...

    Jag gillar också färgexplosioner men hemma har jag lugna färger, gärna brunt. Älskar brunt ;)
    Ingen färgexplosion precis, men jag gillar dina bilder.

    SvaraRadera
  5. Färger gör en glad. Så är det bara!:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  6. Härligt med så mycket färger. Det gillar jag också..

    Maidi

    SvaraRadera
  7. Du har ett härligt hem i färger som man blir glad av :)
    Gillar, gillar

    SvaraRadera