H&M

Tjollahopp alla rara...:) Hoppas allt är bra med er....Idag har det varit storhandling som vanligt och jag har äntligen köpt ett par gummistövlar,har inte ägt ett par såna säkert på 25 år...hahhaa...Två sommarpresenter till barnbarnet blev det oxå... Farmors lilla gullhöna...:)) Nu ska ni få se vad jag köpt till mig själv..
 Nytt linne från H&M,så snyggt på...
Jeanstights och flipflop oxå från H&M,jag gillar verkligen deras kläder och väldigt bra priser har dom..
Nu blir det lite vila så jag önskar er en härlig fortsättning på dagen...
KRAAAAM på er!!!
See youuu!!

3 kommentarer:

  1. Anonym17.6.11

    Have a great weekend dear Annie,kisses:)

    SvaraRadera
  2. Vilka fina kläder, jag gillar verkligen linnet!

    Ha en underbar helg.
    Kramis

    SvaraRadera
  3. Kul med lite nytt, det blir man lite glad av ;-D
    stooor, stoor kram till dig Annelie

    SvaraRadera