Gomorron så här dan före midsommar!!!

Idag ska det bli massor med regn enligt SMHI,så jag hoppas att allt kommer ner idag så det blir fint imorrn..:) För här ska vi ha det riktigt myyyysigt med föräldrar,syskon,barn och kanske nån vän...Vi brukar bjuda in spontant för då vet man aldrig vem som kommer...:))
Nytt på klädfronten..Tunikan till vänster fick jag av svärmor,så snygg på...Till höger en tunika från LaRedoute oxå den var jättesnygg på...:)) Försökte ta bilder på mig själv med kläderna på men herregud det var inte lätt,så nån annan ska få ta bilder senare...Jag har ju köpt en sån fin långklänning som jag tänkte ha på mig imorrn men får se vad det blir för väder,annars blir det tunikan till vänster och jeanstights..:)) Kan bli riktigt snyggt de...
Nu önskar jag er en härlig och skön Torsdag!!
KRAAAAM!!!
See youuu!!!

3 kommentarer:

  1. Fina tunikor, du blir nog snyggast på midsommarfesten!

    Ha en fin helg och njut av trevligt sällskap.

    Kram Britt

    SvaraRadera
  2. hej vännen
    kikar in för att önska dig en härlig midsommar ♥
    kram pia

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Söta tunikor!
    Ha en fin Midsommar! /Bea

    SvaraRadera