Grunden...

...till tre nya tavlor...Det är såååå dåligt med pysslande just nu,för jag är mest ute,men nu på morron fick jag ett ryck så jag bar ut färg och dukar så nu ha jag börjat iallafall...Fortsättning följer för jag har lixom inte riktigt fått någon inre bild på hur dom ska se ut ännu...
Idag har vi inte klarblå himmel men varmt...Solen kikar fram lite då och då...
Nu en kort prommis med vovvarna,ja det blir inga långisar nu för kroppen håller på att värka sönder...
Vi har förresten köpt några aguility hinder till vovvarna,har kört banan några ggr och det är jättekul..Men stillestånd på det oxå just nu...Thats life..:)

KRAAAAM på er raringar och ha en underbar dag!!
See youuuuuu!!!

1 kommentar:

  1. Anonym8.6.11

    Beautiful new look on the blog, I lake it!
    Nice work dear Aniie, kisses:)

    SvaraRadera