Denna Lördag...

...blev inte alls som jag hade tänkt mig när jag vaknade imorse...;)) Jag ville att älsklingen skulle hänga upp hängstolen åt mig men istället kom han med förslaget att åka till grannstaden å kika runt lite...Jaha,sagt å gjort så gjorde jag mig iordning och så åkte vi...;))) Det blev en liten radio som ska stå i köket,en ställning åt Tassimokapslarna m.m...Å på vägen hem en sväng in till en liten fin by där det finns ett sånt fiiiiint present och cafe' ställe...;)))  Jag hade aldrig varit in där och trodde att det skulle vara litet å gulligt,men Ojojoj va jag bedrog mig för det var flera rum med massor av fina saker....;))
Så den här läckra fick följa med mig hem...
 En färgglad flaska som man både kan ställa å hänga med värmeljus i...;))
Just nu står den i hallen...

Vi fortsatte hemåt och på vägen åkte vi in på Kina och hämtade hem smarrig mat "Middag för två" blev det...Å jädrans va mätta vi blev....;))) Jag älskar Kina mat,absolut den godaste om man ska äta ute lr beställa hem...;)

Nu blir det fortsatt vila för kroppen dog lite grann efter allt detta....
KRAAAAAM på er finingar!!

P.s Å tack så väldigt mycke för hjälpen,nu är flingorna borta...haha...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar