Ja,det är Måndag morgon...

....å solen lyser med sin frånvaro,men när jag kikar ut genom fönstret så kan den vara på väg hitåt...;)) Hoppas!!! Ska försöka mig på en städning snart för det behövs verkligen,nu när dörren står öppen hela dagarna å det ränns in och ut,jaaaa då har man varken ork lr lust att vara en pedant...;))))

Igår hade jag en ljuvligt underbar dag vaknade å var på toppen humör (händer inte ofta...hahaha)..Allt flöt på bra och vid 12 så började mina finingar ramla in,saknade dock min yngsta...

 Två stora smörgåstårtor hade jag gjort,dagen till ära...;))) Å dom blev verkligen uppskattade...
 Här ligger lill prinsen i sitt nya tält ( ett halvmånetält med en stor öppning fram) som han kan ligga i när det är varmt å soligt ute...Å det var verkligen svalt å skönt därinne....;)))
Prinsessan gillade våran bäck...Hon plockade småpinnar som hon slängde i,ja det tyckte hon var sååå roligt...;)) Men hon ville inte sitta med farmor å plaska med fötterna...;))

Näääää,nu ska jag köra igång snabeldraken ifall solen kommer snart för då vill jag vara ute...

KRAAAAAM på er alla finingar som kikar in!!

3 kommentarer:

  1. Det låter som en härlig dag. Finfina bilder. Du får ha en bra start på veckan.

    Kram
    Elna

    SvaraRadera
  2. Mums så gott med smörgås tårta. Roligt med dagar då man känner sig på topp.
    Ha en fin vecka.
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. oj vad smörgåstårtan ser god ut...och tjusig är den också, prinsen o prinsessan ser också goa ut...ha det gott /Irene

    SvaraRadera