I brädhögen

....japp,älsklingen river å kastar och jag går och hämtar tillbaka,men bara dom finaste...;)))))
 Jag älskar ju gamla brädor så varför inte göra nåt roligt med dom...lr hur..;))
Har nu en till på G som är lite större och i en annan färg....
Å jag skulle verkligen behöva masa mig upp och sy lite men jag kommer ju aldrig dit...;)))) Jag vill sy massor men tycker att det är så trökigt,men nu har jag fixat lite saker som ska sys....Å bara jag kommer igång så brukar det gå bra....;))

Iallafall så hittade jag en blogg igår som skrev precis hur man skulle göra för att få mer plats på bloggen,enkelt och GRATIS....Jiihoooooo, varför ska man behöva betala för plats för,det fattar jag inte...Så nu är det fixat och jag är glad...;)))

Nu kurrar  det i magen så jag läre väl göra lite frulle och sen får jag se vad den här dagen har att bjuda på...

KRAAAAM på er alla fina som kikar in,önskar er en underbar Fredag!!!

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Skönt att det fixade till sig. Gamla brädor är det finaste som finns. Bara att använda fantasin.
    Hoppas du får en skön helg med sol och värme.
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Ja det blev en fin skylt, vackra ord och mysig färg. Du får ha en riktigt skön helg.

    Kram
    Elna

    SvaraRadera
  3. Åhh, vad mycket roligt och fint du gjort sen jag var här sist.. Brädan med tegelstenarna på diskbänken gillade jag skarpt och den här brädan du målat på är såå fin..

    Kram Maidi

    SvaraRadera