Sommarfötter...

..i bäcken...;))
 När det är väldigt varmt som det varit idag så är det ljuvligt att sitta med fötterna i det iskalla vattnet..Det svalkar hela kroppen...
 Jag älskar bäcken som rinner mellan två dammar här hemma på gården...Ibland sitter jag där med en bok lr  sitter där och bara är...
Idag har jag suttit där två ggr å däremellan blev det en kalldusch...;)))
Det står ett otroligt vackert träd på gräsmattan mellan dammarna som nu är fullt med knopp å så fort det slår ut ska ni få se bilder för det är sååååååå fint...;))

Är väldigt trött efter en låååång dag ute i solen,för att ligga å sola flera timmar det har jag inte ro med...Utan jag har pysslat med lite av varje på gården....Å kvällens middag blev SURSTRÖMMING...Ojojojoj va vi älskar det,vi äter det massor med ggr under sommaren,ja det har även hänt att vi ätit det på vintern määä...haha..

Nu blir det soffan resten av kvällen,har en känsla av att det inte blir så sent...

KRAAAM på er alla fina som kikar in!!

2 kommentarer:

  1. Vilka fina gröna naglar du har *ler*. Du får ha en skön helg.

    Kramen
    Elna

    SvaraRadera
  2. Hej...ja tänkte det var dags att visa att jag lever...Tack för alltid så fina ord hos mig..ja jag trivs,,fast det tar ju sin lilla tid att få i ordning på allt...Men jag har inte tappat modet...Försöker just att bara vara det är skönt...massa kramar från mig till dig♥♥

    SvaraRadera