Söndag...

..å jag vaknar med huvudvärk,frulle sen ett piller så blir det såååå bra...;))) Idag skiner äntligen solen igen och vi ska grilla med äldsta sonen m.familj...;))) Ja,jag hoppas på lite värme oxå så vi inte fryser ihjäl,maten smakar ju så mycket bättre när man får sitta ute och äta...Lr hur...;))) Vad vi ska käka,jo det blir fläskfile' som jag lagt i marinad,hemmagjord klyftpotatis,två olika hemmagjorda såser..Den ena med turkisk youghurt,fetaost och örter..Den andra med turkisk youghurt och sötsur sås...Å självklart en smarrig sallad till...;))) Grönsaker är ett måste här hemma...;))

Från det ena till det andra,här får ni se fortsättningen på skåpet jag håller på med...
Cirklar blir det på ovansidan men har inte bestämt mig för hur många ännu,jag läre känna in lixom..;)))

Näää,nu frulle för att sen fortsätta här hemma...Önskar er en ljuvlig dag..
KRAAAAM på er alla fina!!

2 kommentarer:

  1. Sjlv är jag i paj i ryggen går på värktablette,
    idag skiner solen över ockelbo. Har för en stund sedan ätit grillat med potatisgratäng mums. Sambon har målat ett bord som nu står på tork. de skall upp i hallen sen då

    SvaraRadera
  2. Men vilket härligt skåp! så fint med cirklar ovanpå! ha en fin grilldag! kram emelie och elin

    SvaraRadera